Klachtenregeling

Klachten

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@dehobbystudio.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil/. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Nieuwsbrief

Meld u aan voor onze nieuwsbrief
Aanmelden

Agenda

Winkel activiteiten

Facebooklive uitzendingen (creatief met de hobbystudio)

24 Mei
19:30 Weken met dewent coloursoft.

31 Mei
19:30 Werken met cats on appletrees stempels

Beurs Agenda

19 Augustus
Creaspektakel Kampen

6 t/m 8 Oktober
Creaweekend Hardenberg

1 t/m 5 November
Kreadoe Utrecht

Tijdens deze beurzen is de winkel gesloten 

© 2019 - 2023 De Hobbystudio | sitemap | rss